Στο περιοδικό The Atlantic, ο μουσικοκριτικός Greil Marcus εξετάζει το γιατί οι Doors ακούγονται ακόμη σήμερα, και μεταξύ άλλων κάνει έναν όμορφο παραλληλισμό ανάμεσα στο τραγούδι τους «L.A. Woman» και στο Έμφυτο Ελάττωμα.
Στο περιοδικό The Atlantic, ο μουσικοκριτικός Greil Marcus εξετάζει το γιατί οι Doors ακούγονται ακόμη σήμερα, και μεταξύ άλλων κάνει έναν όμορφο παραλληλισμό ανάμεσα στο τραγούδι τους «L.A. Woman» και στο Έμφυτο Ελάττωμα.
This entry was posted on Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011 at 17:43 and is filed under Έμφυτο Ελάττωμα. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.